"YouthApp", noortevahetus Kreekas

Projekt "Youthapp", toimus Kreekas, Thasose saarel, 2016 novembris.

Ettevalmistus oli põhjalik. Kohale jõudmine ja tagasi kojuminek oli omaette põnev seiklus. Majutus oli super. Toit oleks võinud olla veidi mitmekesisem/tervislikum, aga see selleks. Mulle meeldis vägaväga meie projektijuht Eleni. Ta oli nii mõistev ja südamlik inimene, sai suurepäraselt kõigega hakkama ja aitas alati! Paremat projektijuhti ei oskaks tahtagi :)

 Tegevused olid toredad ja huvitavad, mitte küll kõik, aga enamus. Mõned seltkonnamängud olid pigem ebameeldivad, mõned olid jällegi väga lõbusad. Eks igal ühel oma maitse. Ülesannete tegemine koos oli huvitav ja hariv. Meie põhiülesanne - äpi tegemine, oli samuti põnev ja uus kogemus, veidi keeruline ka. 
Enamuse ajast olime oma tööruumis ja tegutsesime seal. Vahepeal oli kurb vaadata aknast välja ja näha seda sätendavat vett ja päikest nii kutsuvalt paistmas. Oli ka paar ülesannet õues, kuid minule jäi nendest natuke väheks. Oleks tahtnud rohkem ülesandeid õues teha. Projekti kavas oleks võinud olla ka sportikku tegevust. Muidu oli kõik super :) Vabal ajal avastasime koos Thasose saart ja meie linna ümbritsevat loodust. Need olid vast parimad hetked.

Mul on tohutult hea meel, et sain olla osa sellest super-ägedast projektist! See oli minu esimene noortevahetuse projekt ja ma ei liialda, kui ütlen, et see projekt muutis mu mõtlemist. Ma kohtusin projekti jooksul inimestega erinevatest riikidest, kes olid hoopis teistsugused - seiklushimulised, julged, avatud mõtlemisega, laia silmaringiga ja suure kogemustepagasiga. Minul, kui inimesel, kes pole peaaegu üldse reisinud, oli neilt palju õppida. Need teadmised ja väärtused, mis ma nendelt inimestelt projekti käigus sain, on hindamatud. Olles läbinisti intovert, parandasin kindlasti ka oma suhtlemisoskust.
Kõik projektis osalejad olid omamoodi vahvad isiksused ja parim oli see, et nad suhtusid sinusse sellisena, nagu sa oled. Nad olid tolerantsed, südamlikud, abivalmis, avatud ja hea huumorimeelega.

Olles pärit väiksest kahe-liikmelisest perest, kus ei käida perereisidel ega väljasõitudel, oli see Kreeka projekt minu esimene suurem reis. Ja see jättis minusse sügava jälje, hea jälje muidugi :D Tänu sellele projektile tekkis minus reisipisik, usk võimalustesse, avatum silmaring, uued eesmärgid, teadmised, oskused ja kogemused ning kustumatud mälestused.


Mari-Liis

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Training course "You CREATE - Coaching, Empowering and Activating!" in Spain

Noortevahetus "Face to Face" Eestis

Training Course in Turkey