“Feeding bellies not bins” noortevahetus Inglismaal

Projekt “Feeding bellies not bins” toimus 28 märtsil Sheffieldsis, Inglismaal. Eestist võeti kokku 5 inimest ja mina olin üks nendest õnnelikest. Alguses tundus kõik päris hirmus olevat. Asi jõudis mulle kohale alles siis kui ma istusin lennukile ja suundusin Inglismaale. Ma teadsin kohe, et sellest tuleb üks vinge kogemus.

Meil oli tagasihoidlik ent kodune hostel Sheffieldis. Kokku oli tulnud sinna inimesi Inglismaalt, Itaaliast, Soomest, Rumeeniast ja Eestist. Alguses oli raske inimestega suhtlust alustada, seega üritasin rohkem tundma õppida oma grupi liikmeid, kes osutusid väga lahedateks. Mõne aja möödudes sai teisigi tundma õpitud. Tuli välja, et kõik inimesed olid väga huvitavad ja toredad. 

Terve seal oldud nädal oli täis erinevaid tegevusi. Me külastasime toiduladu, kus saime ise palju abiks olla. Lisaks sellele käisime “Pay as you feel” poes ja kohvikus, mis oli minu arvates üks väga põnev ja heatahtlik ettevõtmine. Kohvikus toimus ka riikide vaheline kokkamisvõistlus, võitjateks tuli meie grupp. Meil tuli läbida ka aardejaht Sheffieldsis, mis andis võimaluse linnaga tutvumiseks. Linn ise oli suur, kuid samas üpriski rahulik. 

Tänu sellele projektile oli mul võimalus näha kui suur probleem toidu raiskamine mõnes riigis võib olla. Peale selle sain näha Inglismaad, mis mulle tõsiselt meeldis. Siiski, kõige toredam osa sellest projektist olid inimesed. Mul on heameel, et sain tutvuda nii heade inimestega.

Kätlin Uus

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Training course "You CREATE - Coaching, Empowering and Activating!" in Spain

Training Course in Turkey

Noortevahetus "Face to Face" Eestis