Noortevahetus "Photography as a tool of self expression" Hispaanias.

16. – 23 Oktoober toimus Hispaanias Alfafaris noortevahetus teemal ,,Photography as a tool of self expression’’ kus oli 30 osalejat, kes tulid kokku, Hispaaniast, Slovakkiast, Bulgaariast, Itaaliast ja Eestist.

Kuigi projekti toimumiskohaks oli Alfafar ööbisime kogu seltskonnaga Valencia kesklinnas rongijaamaga samas majas. Tänu sellele saime hommikuti kiiresti rongi peale, et Alfafari sõita ja õhtuti otse hosteli juurde tagasi, mis oli väga mugav.

Projekti alguses tegelesime põhiliselt tutvumisega, sõime kohalikes restoranides ja tegime erinevaid ühistegevusi. Esimestest päevadest meeldejäävaim hetk oli kohaliku kooli spordiväljakul erinevaid sportlike mänge mängides tuli meie juurde puusadeni patsiga kohalik capoeira treener, kes pakkus välja, et võiksime ka tema tunniga ühineda. Vaatamata sellele, et olime selleks ajaks päikese käes jooksmisest juba üpriski väsinud oli see väga meeldib ja meeldejääv kogemus.

Laupäeval saime kokata erinevate riikide toite, Eesti meeskonnaga sai õpetatud teistele kuidas kirjukoera teha, vaatamata sellele, et kohalikust poest lähim asi mida marmelaadile leidsime olid kummikarud, maitses see väga hästi ja kõik nautisid selle valmistamist.

Pühapäeval tutvustati meile Valencia linna ja selle vaatamisväärsusi. Käisime näiteks Valencia katedraalis, vanas turuhoones ja imetlesime ooperimaja ja teadusmuuseumi imelist arhitektuuri. Sealt edasi läksime lähedal asuvale järvele paadimatkale, mis oli kindlasti reisi üheks tipphetkeks, nautisime imelist päikeseloojangut ja imetlesime tuhandeid linde, kes järvel ja selle lähiümbruses pesitsesid.

Esmaspäeva alustasime loomingulise tegevusega, milles grupid esitasid tantse ja laule.
Lõuna ajal sõime Valenciast pärit toitu Paellat. Peale sööki valisime gruppides välja fotod, mida näitusel eksponeerida. Lisaks olid riigid ette valmistanud ühe artistilise tegevuse, mida teistega teha. Meie tantsisime osalejatega Eesti tantsu. Sellele järgnes Eestit tutvustav esitlus, mille järgselt ka Eestile omast toitu maitsa pakkusime.