"Fostering the European Solidarity Corps", seminar Hispaanias

Käisin projektil "Solidarity Corps" Cantabrias. Jõudsime teise eestlase, Viljaga sihtpunkti 1.juulil kell 3:00, olime esimesed. Järgmisel päeval pidi programm algama 16:30, kuid enamus osalejate lennud jäid hiljaks ja seetõttu alustasime umbes kell 21:00. 







 Päevad olid väga tihedad, alustasime programmiga 9:30 ja lõpetasime umbes kell 18:00. Hommikud algasid väikeste lõbusate mängudega, seejärel olid loengud vabatahtliku teenistuse ja solidarity corpsi kohta. Iga päev olid meil grupitööd, kus me arutasime antud teemasid ja tutvustasime oma organisatsioone.


Viimasel päeval käisime väikesel väljasõidul, kus meile näidati ümbruskonna võlusid. 
Mulle endale jätsid kõige sügavama mulje teised osalejad, kes olid ise loonud oma heategevusliku organisatsiooni või olid seal tähtsal kohal. Minu jaoks oli loengutel räägitav täiesti uus info, ma olin üks väheseid kes polnud teinud EVS-i, seega oli seda infot minu jaoks väga palju, aga ma olen nii õnnelik et ma kõigest sellest osa sain. Viimasel päeval oli meil ülesandeks esitleda üks tulevikuprojekt, kus ma sain tutvustada üht oma mõtet, mis mul juba tükk aega on meeles mõlkunud. Idee kiideti heaks ja see andis mulle tõuke seda projekti tulevikus ellu viia. 
Olen väga tänulik Seiklejate Vennaskonnale, et te usaldati mind esindama oma organisatsiooni Cantabrias, see oli nii eriline kogemus.

Kristel Oja

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Training course "You CREATE - Coaching, Empowering and Activating!" in Spain

Noortevahetus "Face to Face" Eestis

Training Course in Turkey