Noortevahetus "Upgrade" Gruusias

The week in Bakuriani was a  pleasant and developing experience. Listening and organizing to the workshops and leading the group was overall a very useful and developing for me.  Although a lot was starting to happen in the world, I saw how everybody were still able to enjoy the experience. The location was unique and beautiful, would have loved to get outside a little more though! Nevertheless, I'm incredibly thankful for the possibility and the main organizers for creating something so fun and beautiful.
Veebruari lõpus toimus Gruusia lumiste nõlvade vahel noortevahetus, mis pakkus ka alaealistele osalejatele võimalust rahavusvahelisest noorteprojektist osa saada.

Mark
Kogu see projekt oli minu jaoks hämmastav. Võrreldes esimese projektikogemusega oli Gruusias hotelli väärsed tingimused ning me viibisime imeilusas ja rahulikus suusakuurortis. Projekti sisu oli ääretult huvitav, sest teemaks oli aktiivne noorte osalus. Iga osaleja pidi läbi viima vähemalt ühe töö toa ning mina viisin läbi loovkirjutamise teemalise töötoa. Tagasiside oli 100% positiivne ning see fakt andis mulle ohtralt enesekindlust juurde. Lisaks leidsin sellelt projektilt mitu sõpra kellega suhtlen tänase päevani. 🙂

Tuuli
Noortevahetus Upgrade Gruusias oli ühes imearmas mägilinnas Bakurianis, kus oli ka suusaresort. Noortevahetuse jooksul sai nautida Gruusia ainulaadset ning Eestiga kohati vägagi erinevat loodust ning maastikku ja saada osa ka Gruusia, Poola, Rootsi ja Ukraina kultuuridest läbi tegevust täis kultuuriõhtute. Meie saime õnneks oma kultuuriõhtu just 24.veebruaril teha, kus laulsime koos hümni, sõime head ja paremat ning  tantsisime ka kaerajaani.
Anete 
Ma võin vist päris julgelt väita, et see on siiani olnud parim noortevahetus kus ma käinud olen. Gruusia noortevahetuse tegi eriliseks see, et sisendit jagasid noored ise, mitte keegi kolmas isik. Selle tõttu oli atmosfäär kõigile palju mugavam ning sai ennastki proovile pandud töötoa läbiviimisega.  Väga positiivseks tegi noortevahetuse kogemuse ka sealsed inimesed- kõigiga sain superhästi läbi ning hoian siiani kontakti projektilt saadud sõpradega.

Mathias
The week in Bakuriani was a  pleasant and developing experience. Listening and organizing to the workshops and leading the group was overall a very useful and developing for me.  Although a lot was starting to happen in the world, I saw how everybody were still able to enjoy the experience. The location was unique and beautiful, would have loved to get outside a little more though! Nevertheless, I'm incredibly thankful for the possibility and the main organizers for creating something so fun and beautiful. 

Della
20.02.20-01.03.20 toimus Gruusias väikses linnakeses nimega Bakuriani noortevahetus, mille teemaks oli "Noorte aktiivne osalus". Meie seltskonnas oli nii eestlasi, poolakaid, grusiine, rootslasi ja ukrainlasi. Kõik noored olid nii vahvad ja armsad ja ma olen nii õnnelik, et mul oli võimalik selliste inimestega kohtuda. See oli minu neljas kord noortevahetusel erasmus+ raames ning tol korral olin ma ka esimest korda grupijuht. See võimalus seal olla, arendas mind tohutult. Ma sain palju uusi teadmisi erinevate riikide kohta kui ka õpitud teemade kohta. Mulle väga meeldis, et meil oli võimalus käia Gruusia linnades ringi ja avastada seda riiki. Noortevahetused on vahvad!






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Training course "You CREATE - Coaching, Empowering and Activating!" in Spain

Noortevahetus "Face to Face" Eestis

Training Course in Turkey